sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Day 01 – Introduce yourself

Let´s begin...
Oon syntyny 1979 sunnuntaina 25pvä helmikuuta. Elikkäs oon nyt 31 vuotias. Sain Ensimmäisen lapseni ollessani 30-vuotias, "pikkuisen" pojan. Asun avopuolisoni kanssa vuokralla Keski-pohjanmaalla.. Haaveilen omasta talosta. Olen tällä hetkellä äitiyslomalla, tai miksisitänytsanotaankaan, kotona kuitenkin. Mieheni on töissä. Vietämme päivät pojan kanssa suurimmaksi osaksi kotona..joskus kyläillen ja kerran viikossa kerhoillen. Rakastan askartelemista..skräppäilen aina mahdollisuuksien mukaan. Olen kova penkkiurheilija, odotan kovasti talvilajien alkamista. Rakastan perhettäni niin kovasti. Olen kovastikkin syksy ja kevät ihiminen, en tykkää kuumasta ilmasta, enkä viihdy auringossa. Vihaan kovia pakkasia!! Kukapa ei??
Haaveilen koirasta ja vähän myöhemmin toisesta lapsestakin. Rakastan lapsia. Luen kirjoja ja katson elokuvia, se on tapani rentoutua. no siinä nyt jotakin höpinää..en viitsi ruveta nyt satuilemaan kaikkia lapsuuden sattumuksia..jospa niitä tulee sitten jossain vaiheessa..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti