lauantai 3. maaliskuuta 2012

ja minä sorruin jälleen...

Olenhan siis ostolakossa (ihan ite keksin tälläisenki riesan..) , eipä ole paljoa pidätellyt "ostomaniaa", ehkä pitäisi kokeilla OSTA-NYT-KAIKKI-MITÄ-NÄET-lakko..jos sitä tulisi sitten järkiinsä ja lopettaisi hamstraamisen..olen kuin pula-ajan mummot...mulle-kaikki-heti-nyt-kerää-koko-sarja-hamsteri!!!
MUTTAKU....(ja tämän minä osaan myös, selittelyn...)
KUN TÄNNE on nyt TAAS tullut uutuuksia joita minulla ei VIELÄ ole...ja sain yhden ystävänikin kimppaan tilaamaan...niin PAKKOHAN se on!!!

NÄMÄHÄN ne minua sinne kauppaan vetävät..kun ei niitä muualta saa ja heillä on niiiin herkullisia värejäkin...


ja näitähän sitten lähdettiin tilaamaan..
kuinka monta rullaa ihminen voi tarvita dymonauhaa
 ja sitten vielä kitsailla sen kanssa, ettei se vaan lopu kesken...



ja ihan vaan muutaman masking teipinki halusin..."hups"



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti