torstai 1. maaliskuuta 2012

5000 Rikki- arvonta suoritettu

KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS!!!

Eilenhän oli karkauspäivä 29.2 ja sehän tarkoitti että minun lupaamani arvonta suoritettiin, niin siis tehtiin.. Nyt on voittajan julkaisun aika...

             Tässä osallistujat:


Sitten lipukkeet kippoon


Pikku käsi arpoo..


Eikä meinaakkaan lopettaa...uudelleen..uudelleen...


Selvä, saat nostaa vielä "lohdutuspalkinnon"...


Tässä se nousee..


JA VOITTAJA....trummmm trummmm....
(rumpujen pärinää...)




Onnea EEMELI!! ja lohdutuspalkinto menee Miukulalle, onnea!

Ottakaa yhteyttä heikka23 (at) suomi24.fi niin laitetaan teille kuuluvat paketit matkaan!!!

                 Tässä kuva Eemelille lähtevästä harakka-paketista...


ja lohdutuskin on hyvin harakkamainen...


Iso kiitos KAIKILLE osallistuneille ja palataaan asiaan taas...

ps. tällä hetkellä mittari näyttää 5009..wuhuu!

2 kommenttia:

  1. Mää siis taidan saada mun lohdutuksen sitten joskus kun tuut tännepäin? Ja jos tuo postitetaan niin postitetaanko mulle myös mun dymoteipit ja nauhat? Maksan ne heti kun saan itteni pankin puolelle täällä netissä. Ja joo, en ota yhteyttä, tiiät kyl kuka oon ja osotteenkin tiedät. =D

    VastaaPoista
  2. Miukula: postitetaan, onhan se reilua sua kohtaan! loput sun "kamoista" saat kun ne tulee..ja tsiigaan postareita..ja maksun saa suorittaa vaikket mitään vielä oo saanukkaan (ja tämä maksuhan ei koske mitään vilpillistä OSTO-voittoa-arvonnassa) vaan ihan oikeaa kaupan käyntiä :)

    VastaaPoista