sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Ystävältä toiselle...

Kysymykset jotka minulle lähetti Tuuva-täti , kiitos ja minäpä vastailen...
1.Onnellisin lapsuusmuistosi?
 -ehkä se kuitenkin on (kovan miettimisen jälkeen) hetki jolloin opin uimaan, sillä meinasin sitä ennen hukkua kotijokeen jossa kävimme uimassa, virta vei laiturin alle ja säikähdin niin kovasti että PÄÄTIN oppia uimaan...ja OPIN!

2. Tunnustus kouluajoilta
-tyhmä minä kiusasin yhtä todella rakasta ystävääni, koska koitin olla cool, anteeksi <3

3. saat yhden toiveen, mikä se olisi?
-saako toivoa lisää toivomuksia?? toivoisin rakkautta...

4. Puusta vai kankaasta?
-kääk, kummastaki, ite en osaa kumpiakaan..mutta jos pakko valita niin kankaasta...

5. kolme tärkeintä väriä?
-helppo: valkoinen, musta ja vihreä!!!

6. Kaupungissa vai maalla?
-ei niin helppo, valitsen silti maalla..vaikka kyllä kaupunkiinki on välillä päästävä...

7. Mielialasi nyt?
-ihmeen rauhallinen jopa hämmentynyt...

8. mitä teet kaikista mieluiten?
-olen äiti <3 ja askartelen ja laiskottelen ja syön herkkuja...jne...

9. mitä pelkäät?
-kuolemaa...jotenki vanheneminen on ruvennut pelottamaan, ajatus kulkeutuu kymmenen, kahdenkymmenen vuoden päähän..haluaisin vain elää ja nauttia, en osaa..aina pitää odottaa jotain..MIKSI??

10. mitä teet kun suutut?
-Käyn pääni sisällä maailmansotaa...mietin ja raivoan (hiljaa), silloin tällöin annan sen kuuluakki (tämän avokkini tietää!) ja pidän mykkäkoulua, sen minä hallitsen!

11.Millä sinut lepytetään?
- lahjominen ja hellittely hyviä keinoja...

ja "säännöissähän" oli että MINÄ saan keksiä 11 seuraavaa kysymystä ja lähettää vastaustoiveeni

1. Minkä niminen haluaisit olla?
2. Keräilykohteesi?
3. Paras ikä?
4. Tahtoisin matkustaa??
5. Paras koulumuistosi?
6. Lottoatko?
7. Jos olisit säätila olisit..
8. Valkoinen vai musta?
9. Lempi tuoksusi?
10. Silloin minua harmitti...
11. Elämäsi tähtihetki?

ja nämä utelut minä haluaisin osoittaa:
Teija
Kiki
Ioni
Miukula
Lauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti