keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Ensimmäinen kerta...

Kyllä nyt jännittää...olen ekaa kertaa mukana "samat-materiaalit-ringissä", facebook askartelun kautta ihteni tälläiseen järkkäsin, jei!!! Toivottavasti mä en sählää mitään..(liian innoissani rupesin tänään jo värkkään ja sitte yht´äkkiä muistin että piti kuvata ne tarvikkeet, damn..)

Ensimmäisen materiaalikuoren toimitti Ansu , ja ihanan kuoren lähetitkin :)


ja tässä mun aikaansaannos kyseisistä materiaaleista:


mukana myös:

nyt vain odottamaan ens viikon kuorta...hih!





7 kommenttia:

  1. Kauniit materiaalit saatiin ja kauniin kortin olet niistä tehnyt. Hieman samantyyppinen valmistui tässäkin osoitteessa, mutta silti erilaiset. Materiaalit olen jo kasannut ensi viikon lähetystä varten.

    VastaaPoista
  2. Tämäkin aivan ihana! Kaunis sommittelu ja tuo narurusetti on minun makuuni. Omani korttini odottaa vielä timangeja...

    VastaaPoista
  3. Noh, nyt ainakin sähläsit tosi kauniin kortin! Tykkään sommittelusta ja pitsireunasta tuossa vaaleanpunaisessa paperissa. :)
    Siitä nämä ringit ovatkin niin kivoja, ku näkee kuinka erilaisia kortteja samoista materiaaleista saadaan aikaiseksi. Tuo myös omaan kortteiluun vaihtelua, kun saa täysin erilaisia materiaaleja mitä itseltä löytyy.

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos! niin lämmittää mieltä :) ja nuo materiaalit olivat niiin kivat, ite en oo yhtään ruusu-ihminen..ja tuliko tuosta sellanen vintagemainen..se mua kiinnostaa, mutta en ole kovinkaan perehtynyt...

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunis korttihan tämä on:) Kiva katsella materiaaleista hiukka erilaisia kortteja:))

    VastaaPoista