torstai 6. lokakuuta 2011

Tunnustus

Minun ihka ensimmäinen tunnustus..WAU!


                                                                     Kiitos Miukula

Tunnustuksen saaneen pitää;

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Ja minä jaan tämän ilon seuraaville:


* Loppakorva
* palasia elämäni kakusta
* Pikkukiiski
* Cute&cool
* Chocolate circus
* Project mama
* Tirlittan
* Raitiovaunulla rapakon taa

ja "tunnustukseni"

1. Olen tällähetkellä haaraniittihullu
2. Rakastan suklaata
3. Odotan innolla joulua
4. Olen laiska
5. Olen syntynyt helmikuussa
6. Minulle ei ole ikäkriisiä VIELÄ
7. Olen äiti ja avohoito
8. Olen vähän sellainen kaikkiminulleheti-tyyppi innostuessani :)

Tässähän tämä nyt olikin...iso kiitos ja lähetän tämän nyt eteenpäin...




 

2 kommenttia: