tiistai 14. helmikuuta 2012

Tv:n orja??

Minä..katson...liikaa...tv:tä!!
Okei, nauhotan KAIKKI lempi-ohjelmani ja katson ne sitten ILMAN MAINOKSIA, joten SÄÄSTÄN aikaa, minulla on ainakin 2 ystävää jotka tekevät myös näin, kuinka näppärää..Silloin joskus jos satun katsomaan jotain "livenä" tulee painettua kelaus nappulaa automaattisesti mainosten alettua..jospa tästä johtuu kauhea kiire ja suorittaminen oikeassa elämässäkin?? Mulle-kaikki-heti-nyt-ilmiö..

TV-viikkoni koostuu seuraavista:
maanantai: tunteita ja tuoksuja (juu, olen naurettava, mutta siellä meneillään mielenkiintoisia kiemuroita),mestareiden mestari (todellakin realityä), american huippumalli haussa (jup, parasta niitten hiusmuutos jakso, joka vuosi!)
tiistai: tunteita ja tuoksuja (taas tämä, jospa edes kerran viikossa päästäisiin asiassa eteenpäin, eikä vain väänneltäisi naamoja), master chef (niin koukussa kokkausohjelmiin), helsingin herra (odotan tältä yhtä paljon kuin klikkaa mua ohjelma antoi..)
keskiviikko: tunteita ja tuoksuja (tänään varmaan jotain tapahtuu..), top chef (kokkausta), hyvät ja huonot uutiset ( on vaan niiin hyvät panelistit, TUOMAS KYRÖ ROCKS)!!!
torstai: (joko arvaat?) tunteita ja tuoksuja, master chef, idols (tänä vuonna kyllä idols menettänyt hohtoaan, vaikkakin Heikki on ihq)
perjantai: (viikon viimeinen) tunteita ja tuoksuja (ja tietenkin jää kutkuttavaan kohtaa että maanantaina pitää taas jatkaa), THE VOICE OF FINLAND (mahtava ohjelma!!), korkojen kera (aina sillon tällöin jos on joku mielenkiintoinen vieras..)
lauantai: putous (go janipetteri) haittaks se??
sunnuntai: idols..

JA lisäksi: amerikan idols (kun pääsevät karsinnoissa eteenpäin..), HIIHTO!!, strömsö silloin tällöin ja kotikatu jos muistaa ajastaa lauantain uusinnat..(kuulin että Hannes olisi palaamassa..)(ja samalla kuulin että sarja lopetetaan..alkavatkohan uusinnat piankin??)
En edes halua laskea monta tuntia tähänkin kulutan aikaani..ja mitä kaikkea hyödyllistä tälläkin ajalla tekisi??

eli aikas hömppää..ja tosi paljon suomalaista..mut mä tykkään hömpästä ja suomalaisista..ja kieroista abboteista :)




unohtamatta täydellisiä naisia ja greyn anatomiaa, jotka ovat tauolla..

3 kommenttia:

  1. Ou nou... paljastit juuri synkän puolesi! Tunteita ja tuoksuja!! OMG!

    VastaaPoista
  2. Juh, mä aina palaan tuohon sarjaan..välillä menee pitkiäkin aikoja kun ei katso, mutta palaan silti "juurilleni", tällä hetkellä mua koukuttaa Phyllis&Nick:n suhdekiemurat..kun just selvittiin kaunareistakin tutun Sheilan toilailuista..hihii, on tää vaan niin noloo...

    VastaaPoista
  3. Joo. Okei. Tunteita ja tuoksuja. Sää oot niin kalkkis. Mää oon luullu että mummut kahtoo nuita sarjoja...hihhih!

    VastaaPoista