maanantai 22. elokuuta 2011

100 tekstiä, juhlan paikka..

Minä tein sen..
Saavutin sadan rajapyykin..
Minä...
En voi uskoa..
Onhan noita taukojakin ollut..
mutta silti..

Olenkin nyt suunnitellut arvontaa,
kuuluuhan se jokaisen kunnon blogistin tapoihin :)

(ai nii, mun EI PITÄNY käyttää noita hymiöitä täällä..)
Halusin että EDES tämä olisi hymiövapaa paikka..
itse niitä viljelen IHAN LIIKAA!!
Samaa voisi sanoa tuosta pilkkupilkkupilkku-asiasta... taas se tuli.

Niin arvonta asiaan,
mukaan pääsee kommentoimalla..lisä tikettejä ei jaeta..reilu diili!
linkittää saa ja lukijaksikin saa ilmottautua..
Arvonta suoritetaan hmm.. 1.9 klo: 19.00
Ja tulen sitten tänne kertomaan tulokset..
ja palkinto on yllätyspyllätys!!

10 kommenttia:

  1. Ja minä myös mukaan(pilkku pilkku pilkku)! =D Tää blogisti ei oo kyl koskaan pistäny blogiarvontaa pystyyn (pilkku pilkku pilkku) Pitäiskö munkin? Kun en edes tiedä kuka mun tylsääkin tylsempää plokia lukee. =D

    VastaaPoista
  2. Niiiiin mukana! Ja hei, sulla oli yhessä päivityksessä semmosia syötävän ihania (puu?)kenkiä, mistä niitä saa?

    VastaaPoista
  3. Wuhuu!!!
    Uskollisista uskollisin lukija mukana myös!

    VastaaPoista
  4. Hieno blogi sinulla! Onnea sadasta!

    VastaaPoista
  5. Minä mukana (lyhyt matka kiikuttaa se palkinto :) !

    VastaaPoista
  6. Teija: Netistä löysin ne puukkarit..en tiiä mistä niitä saa..varmaa googlettamalla jostaki nettikaupasta..maybe...

    VastaaPoista
  7. pakkohan tähän arvontaan on osallistua !! Vaikka laiska siis tooosi laiska olen kommentoimaan koskaan mihinkään, niin tulee täällä silloin tällöin piipahdettua ;)
    T. Tuula

    VastaaPoista
  8. Arvonnassa mukana :)
    Onnea vaan saavutuksesta!

    VastaaPoista